Vi har gjort det nemt for dig at returnere dine varer købt hos os. Alt du skal gøre er at følge linket herunder og herefter følge anvisningerne.

Har du købt online på webshoppen EFTER d. 01/02-23 Så klik HER hvis du ønsker at sende varer retur.

Har du købt online på webshoppen FØR d. 01/02-23 Så klik HER hvis du ifl. aftale skal sende noget retur eller har en reklamation der skal til os.

Har du købt i BUTIKKEN i Fjelstervang Så klik HER hvis du ifl. aftale skal sende noget retur eller har en reklamation der skal til os.

Bemærk at linket åbner en ekstern side hos vores samarbejdspartner Shipmondo.
Shipmondo er en fragtportal, der blandt andet hjælper webshops med at håndtere fragtmetoder og returneringsløsninger.

Denne returportal er den nemmeste løsning for dig, uanset om du har en reklamation over en vare købt hos os, en fragtskade, hvis du har fortrudt dit køb, hvis varen ikke lever op til dine forventninger eller lignende.

Bemærk: Hvis du har en reklamation over en vare, skal du oprette en reklamationssag i forbindelse med at du sender varen retur til os.

Du opretter en reklamationssag ved at klikke her og udfylde oplysningerne.

Har du spørgsmål vedrørende brug af returportalen eller andet, er du velkommen til at henvende dig til os på info@cykelkram.dk

Vil du selv vælge fragtmetode?

Ønsker du selv at købe fragt, er du velkommen til at gøre dette. I så fald bør du printe skemaet på denne side, og vedlægge det din returvare.

Det er naturligvis muligt at returnere eller ombytte på firmaets adresse:
CykelKram
Rolighedsstræde 8A
6933 Kibæk

Det er også denne adresse, du skal sende returvarer til.

Det er vigtigt at du sender pakken med levering til vores adresse, da vi ikke modtager forsendelser uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Bestil fragt til serviceeftersyn til din cykel

Ønsker du at bestille fragt til serviceeftersyn af din cykel, skal du klikke her.